ZE ŽIVOTA FIREM ... magazín OSJESTERKA.cz

Zvolte raději kvalitu než kvantitu

Dnešní lidé již pochopili, že je nesmyslné klást důraz na kvantitu, ale lepší je dostat lepší kvalitu. Díky tomu si lidé raději připlatí za kvalitní jídlo, protože jejich tělo jim to vrátí a bude je mít radši. A nejde jen o jídlo, ale i v ostatních odvětvích je lepší mít kvalitnější věc než levnější nekvalitní.

Dalším příkladem mohou být propagační materiály. Není důležité jich mít tuny a zaplavit celé okolí vaší firmy. Raději ušetřete stromy a natiskněte pár opravdu cílených propagačních materiálů, které mají smysl. Proto je lépe být originální a umět zaujmout než být vidět. Například různá těžítka ve vtipném tvaru s potiskem, které se zasílají vrcholným manažerům rozhodně zaujme. Proto raději investujte do kvality než do kvantity. K tomu, abyste tohle všechno zvládli, budete potřebovat také kreativní oddělení, které má ty správné kontakty na lidi, kteří se zabývají například potiskem plastu, mediální prostor, distribuci dárků apod.

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit